Zoeken in deze blog

woensdag 30 mei 2012

DING # 22

Toekomst van de bibliotheek
Daar kan ik lang en kort over zijn. Ik ga hier nog een wat langer op door bij de evaluatie. Ik heb  nu een aantal crowd -sites bekeken en en  artikelen die hier over gaan. Ik  denk dat we in  een  interessante tijd leven waar heel veel kan, ik ga mij aandacht dat dan ok een beetje op groepsgebeuren richten. Dit doe ik al met schilderen , leesclub  en nu ook dankzij de floriade aangemeld bij vereniging Groei en Bloei.
Wat heeft dit met nieuwe bibliotheekvisie te maken. Gewoon  delen van informatie  en dan niet op een plek.
Flexibele overal informatie verkrijgbaar. Helaas voor de bibliotheek. gelukkig als er toch een nieuwe visie hierop komt en gedeeld wordt; een marktplaats voor allerlei activiteiten rondom informatie educatie vrije tijd en delen van dit alles in groepen. En soms een individueel plekje voor jezelfin een stiltehoek. En dat allemaal  in de  bibliotheek.  

Geen opmerkingen: