Zoeken in deze blog

zaterdag 9 juni 2012

23# DINGEN EVALUATIE van 23 DINGEN

Evaluatie van 23 dingen nu vlak voor de vakantie afwerken?


Ik heb deze week een nieuwe telefoon en tabloid samen met mijn man Guus aangeschaft en nu gaan wij een groot deel van de vakantie besteden aan het leren omgaan met de nieuwe media.
Overzetten van email s 'naar de Samsung galaxy, foto's nemen en  overzetten, wifi en internet in het buitenland,
apps ,twitter, yahoo en wiki's, noem maar op.
Na de vakantie laat ik weten of het ons gelukt is en of ik uiteindelijk 23DINGEN in mijn vingers heb gekregen.,
en of we niet teveel onenigheid  hierover hebben gekregen ook.Dat is nog de grootste testcase.
Veel succes met BICATWISE allemaal.

2 opmerkingen:

Maanszat zei

Hoi Saskia,

Nog even een eindevaluatie over de evaluatie van 23dingen, dat is nog maar even tikken natuurlijk. Fijne vakantie voor als je dit nog leest zonder al teveel discussie.
Alvast gefeliciteerd.

Groetjes Willemien.

saskia.vliet zei

hoi Willemien

de eindstreep gehaald met 23 dingen
en ook nog wat te leren in de toekomst want
alles blijft veranderen...