Zoeken in deze blog

dinsdag 17 april 2012

# DING 10

Ding 10 en 11 vandaag gedaan en onder de knie proberen te krijgen. Omdat ik niet op eigen computer zit maar in de bieb in Drunen, begin ik nu niet met de lijstjes. Ik zou het leuk vinden om favorieten in te delen, recensies ,boekverslagen, films, foto's en andere wederwaardigheden die ik dan doorgeef en of voor eigen archief ga gebruiken. Als de bibliotheek dan van mijn kennis wil profiteren , hoef ik alleen maar een wiki en social bookmark tevoorschijn te toveren. Leuk toch.

2 opmerkingen:

Maanszat zei

Je had het natuurlijk ook in de bibliotheek kunnen doen, want dat is nou juist het voordeel van al die #dingen. Alles gaat via het Web dus, waar je ook bent in de wereld, overal kun je terecht bij je lijstjes als je ingelogd bent.

Maanszat zei

Maar wel leuk dat je steeds enthousiaster wordt.